Brødrene Koch

Minuskel har været meget lyttende til det, vi har efterspurgt, og tilgængelige i alle dele af processen med at skabe en helt ny markedsføringsplatform.

- Lasse Koch, direktør,

Brødrene Koch

Udfordringen

Brødrene Koch består af flere restauranter og forretningsområder, som hver især henvender sig til forskellige målgrupper. De ønskede derfor en overordnet kommunikationsplatform med afsæt i brødrenes passion for mad og med et udtryk, der er tilpasset hver af virksomhedens restauranter og øvrige forretningsben med bl.a. mad ud af huset, catering og køkkenskole.

Løsningen

Minuskel har skabt en ny visuel identitet og digital markedsføringsplatform, som samler Brødrene Kochs forskellige forretningsområder, og samtidig sikrer, at madglade besøgende ikke er i tvivl om, hvilken oplevelse og kvalitet, der er forbundet med at besøge restauranterne Frk. Koch, Det Glade Vanvid og Restaurant Koch, eller bestille mad ud af huset, booke selskaber eller tage på køkkenskole.

Resultatet

Den nye online kommunikationsplatform har givet Brødrene Koch en visuel identitet, der samler virksomhedens forretningsområder under ét og samme brand.

Se mere på: www.brodrenekoch.dk

Vil du vide mere?

Kontakt Jimmy Mørup, Adm. direktør
jimmy@minuskel.dk
8730 8560
4076 8417