Carepoint

SMASK var et professionelt og gennemarbejdet reklameunivers, som fik vores navn og nye payoff igennem til målgruppen – det er meget tilfredsstillende.

- Frank Truelsen, Marketingchef,

CAREPOINT

kampagneunivers

Udfordringen

CAREPOINT har en stærk markedsposition inden for bilsalg, men stod over for den udfordring, at mange kunder opsøgte andre værksteder, når deres bil skulle til service. Der er hård konkurrence i markedet for bilreparationer og serviceeftersyn, og derfor havde CAREPOINT brug for et stærkere kendskab.

Løsningen

Minuskel gennemførte en omfattende markedsundersøgelse bestående af et online spørgeskema samt flere interviews af forhandlere og kunder. Resultatet blev en værdiafklaring, som skabte et solidt strategisk afsæt for en kommunikationsplatform, det kreative arbejde og et kampagneunivers med tv som omdrejningspunkt.

Resultatet

Besøgstallet på websitet blev tredoblet, tilgangen af nye kunder steg i løbet af kampagneperioden, og CAREPOINT blev knyttet til det nye pay-off: ’Her mødes mennesker og biler’.

Vil du vide mere?

Kontakt Anette Lausch, Daglig leder / Seniorprojektleder
anette@minuskel.dk
8730 8562
5154 9020