Holmris Group
Holmris Group

Minuskel har hjulpet os med at skabe fundamentet for ny fælles identitet, som bidrog til, at vi allerede efter et halvt år lå 27 pct. over budget.

- Henrik Holmris, hovedaktionær,

Holmris Group

Udfordringen

Efter sammenlægningen af fire virksomheder under Holmris Group, skulle der skabes en fælles identitet og et fælles udgangspunkt, som kunne fungere som platform for det nye selskabs kommunikation til markedet.

Løsningen

Minuskel skabte en markant visuel identitet, hvor fokus var på mødet mellem mennesker og møbler. Den nye identitet blev udrullet på tværs af alle virksomhedens kanaler og eksekveret i samtlige kontaktpunkter. Derudover blev der også lagt stor fokus på medarbejdernes accept og ejerskab af det nye koncept, da det har været centralt for selskabets kommunikation til markedet.

Forud for udviklingen af den nye identitet, blev der udfærdiget en værdiafklaring og imageundersøgelse, der dannede grundlaget for selskabets positionering og kommunikationsstrategi.

Resultatet

Medarbejdernes accept og ejerskab af den nye fælles identitet har skabt en forenet og selvsikker organisation, der møder sine kunder med en klar og tydelig kommunikation af fordelene ved at samarbejde med Holmris Group.

Det nye fælles identitet gjorde sig allerede udslagsgivende efter et halvt år, hvor selskabets omsætning præsterede 27 pct. over budget.

Vil du vide mere?

Kontakt Jimmy Mørup, Adm. direktør
jimmy@minuskel.dk
8730 8560
4076 8417