Novopan: Klimagulv-kampagne

Vi har fordoblet vores omsætning af klimagulve med en digitalkampagne, der fik forbrugerne til at involvere sig stærkere i valg af gulvvarmeløsning.

- Claus Bernd Høgdal, salgschef,

Novopan Træindustri

Udfordringen

Forbrugeren demonstrerer ofte lav involvering i valg af gulvvarme og overlader derfor typisk beslutningen til den lokale VVS-leverandør.

Løsningen

Minuskel udviklede et digitalt kommunikationskoncept, der skabte høj involvering hos forbrugeren via et kampagnesite, online video, søgemaskineoptimering, Facebook-annoncering, segmenterede bannerreklamer og in-store materialer.

Resultatet

Novopan Træindustri fordoblede omsætningen af klimagulve ved at henvende sig til forbrugeren digitalt og flytte beslutningen fra den lokale VVS-leverandør til forbrugeren og tømreren i fællesskab.

Se mere på: www.klimagulv.dk

Vil du vide mere?

Kontakt Jimmy Mørup, Adm. direktør
jimmy@minuskel.dk
8730 8560
4076 8417