Les Cubeurs

Udfordringen

Les Cubeurs er schweiziske ure, men bestemt ikke af den kedelige slags. De er ure-branchens ”enfant terrible”, og de gør en dyd ud af at larme og sparke Jante over i hjørnet. Les Cubeurs ville gerne slå igennem som ny spiller på det danske marked, men havde svært ved at etablere sig.

Løsningen

Minuskel skabte en kommunikationsplatform, der havde kant og karakter, og som var målrettet både et b2b og et b2c segment. Kampagnens budskab udtrykkes gennem personer, der er karakteriseret ved en enorm viljestyrke og ved at have markeret sig i livet, trods skavanker og skæve historier.

Med et persongalleri med ild i øjnene og en kampagne skruet sammen af bl.a. brændemærket sort læder, skinnende stål og kødædende blomster, satte Les Cubeurs med pay off’et ’Vær dig selv med vilje’ streg under, at Les Cubeurs er et brand med sjæl og karakter.

Resultatet

En opsigtsvækkende kampagne med kant rettet mod både forhandlere og slutkunder.

Vil du vide mere?

Kontakt Anette Lausch, Daglig leder / Seniorprojektleder
anette@minuskel.dk
8730 8562
5154 9020