Urtekram: Milk Free Zone

Hos Minuskel er man altid i gode hænder. De er altid godt forberedt og går grundigt til værks. De leverer et solidt arbejde, hvor der altid er styr på den mindste detalje.

- Steen Resen, marketingchef,

Urtekram

Udfordringen

Markedet for plantebaserede (laktosefri) økologiske drikke benytter sig typisk af emballagedesigns, der er domineret af (udenlandsk) discount-præget mælkeemballage. Urtekram ønskede derfor at opdatere sine laktosefri produktsortiment og skabe en mere markant profil for sine produkter i kategorien.

Løsningen

Minuskel udviklede et nyt koncept for Urtekrams ’Milk Free Zone’ produktlinje, der består af seks forskellige varianter af laktosefri, økologiske drikke. Konceptet blev bygget på et fundament af omfattende analyser af forbrugeradfærd og markedstendenser inden for laktosefri fødevareprodukter.

Resultatet

Urtekram har etableret en produktlinje med et markant og let genkendeligt emballagedesign, der er inspireret af en urban livsstil.

Vil du vide mere?

Kontakt Anette Lausch, Daglig leder / Seniorprojektleder
anette@minuskel.dk
8730 8562
5154 9020