Naver Collections

Udfordringen

Den danske møbelvirksomhed Naver Collection stod over for at skulle lancere et nyt hovedkatalog, men havde behov for at få udfordret det eksisterende layout og den visuelle kommunikation og få skabt en mere distinkt visuel profil.

Løsningen

Ud fra kundens ønsker skabes et dynamisk layout, der i højere grad underbygger Naver Collections moderne klassikere og kompromisløse detaljefokus. Designerne iscenesættes ved pin-up opslag, der bryder læserytmen, og helt nye tekster beskriver designernes syn på udvalgte Naver klassikere.

Der udvikles særlige opslag, hvor Naver Collections pay-off sættes i forbindelse med close-ups af lækre håndværksmæssige detaljer. Det nye hovedkatalog formidler Naver Collections position gennem komposition, flow, fotos og tekst.

Resultatet

Et nyt hovedkatalog, hvor samspillet mellem foto, layout og tekst i højere grad afspejler Naver Collections DNA og særkende.

Vil du vide mere?

Kontakt Anette Lausch, Daglig leder / Seniorprojektleder
anette@minuskel.dk
8730 8562
5154 9020