Novopan Sverige

Minuskel har hjulpet os med at udvikle et digitalt set-up, der har skabt et målbart øget kendskab hos Sveriges største trælastkæder.

- Claus Bernd Høgdal, salgschef,

Novopan Træindustri

Udfordringen

Novopan Træindustri ønskede at skabe et øget kendskab hos svenske tømrere og forhandlere med det formål at øge efterspørgslen efter Novopans produkter hos Sveriges største trælastkæder.

Løsningen

Minuskel skabte et visuelt kommunikationskoncept, der skulle sikre Novopan en mere markant profil i Sverige. Konceptet byggede på bæredygtige budskaber og et øget fokus på partnerskab, indtjening, nærvær og teknisk assistance.

Indsatsen blev fuldbyrdet af en imagekampagne, der blev eksekveret på tværs af web, nyhedsbreve og sociale medier samt i markedsføringsmaterialer, såsom brochurer, in-store materialer og et kampagnesite, der havde til formål at bearbejde målgruppen i sin kontakt med de svenske trælastkæder.

Resultatet

Novopans imagekampagne, der er blevet bearbejdet gennem daglige kontaktpunkter og via omtale i svenske fagmedier, har skabt et højere kendskab hos svenske tømrere og forhandlere.

Vil du vide mere?

Kontakt Jimmy Mørup, Adm. direktør
jimmy@minuskel.dk
8730 8560
4076 8417