Minuskel er gode til at sætte sig ind i opgaverne, laver gerne deres egen research til at understøtte deres anbefalinger og fungerer som en god sparringspartner, der gerne udfordrer.
- Luise Juel, Category Director,
Karolines Køkken
Karolines Køkken har gennem et halvt århundrede spillet en central rolle i dansk madlavning og været en garant for nye og inspirerende smagsoplevelser.
Danske forbrugere vælger dog i stigende omfang at lægge konkurrenternes billigere discount-produkter i indkøbskurven, hvorfor Arla Foods ønskede at kommunikere, at Karolines Køkken er funderet på ’Tættere på Naturen’-værdier.
Minuskel udviklede logo, emballagekoncept og designmanual for hele Karolines Køkkens produktsortiment. Arbejdet omfattede desuden udarbejdelse af annoncer og in-store materialer.
Minuskel skabte et nyt og mere sanseligt design, der kommunikerede Karolines Køkkens brandværdi ’Tættere på Naturen’, og dermed appellerede til forbrugerens stigende efterspørgsel efter autentiske fødevarer.
Arbejdet for Karolines Køkken er en del af et mangeårigt samarbejde mellem Arla Foods og Minuskel, der foruden udvikling af nye emballagedesign også omfattede rentegning af samtlige Karolines Køkken-emballager.